Garbarski Lechosław
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Garbarski Lechosław
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Konopnicka Maria
(284)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Mickiewicz Adam
(158)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Czechowicz Józef
(119)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Roberts Nora
(99)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Sienkiewicz Henryk
(93)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Steel Danielle
(84)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Lange Antoni
(65)
Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu
(64)
Prus Bolesław
(61)
Mróz Remigiusz
(60)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Stefańska Paulina
(57)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Chmielewska Joanna
(54)
Żeromski Stefan
(54)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Król Michał
(52)
Andersen Hans Christian
(51)
Wiedemann Adam
(50)
Lingas-Łoniewska Agnieszka
(49)
Mirandola Franciszek
(49)
Hanna Gąssowska
(48)
Michalak Katarzyna
(48)
Ostrowska Bronisława
(48)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(48)
Norwid Cyprian Kamil
(47)
Ginalska Agnieszka
(46)
Przybyłek Agata
(46)
Lipszyc Jarosław
(45)
Patro Gustawa
(45)
Szulc Andrzej
(45)
Wilczyńska Karolina
(45)
Grzebalski Mariusz
(44)
Masterton Graham
(44)
Szlengel Władysław
(44)
Mirek Krystyna
(43)
Borowski Tadeusz
(42)
Głowińska Anita
(42)
Myśliwy Agnieszka
(42)
Siewior-Kuś Alina
(42)
Witkiewicz Magdalena
(42)
Gajcy Tadeusz
(41)
Nadwadowska Małgorzata
(41)
Polańczyk Danuta
(41)
Zając Hanna
(41)
Świętek Edyta
(41)
Bielicki Dominik
(40)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(40)
Fabianowska Małgorzata
(40)
Horacy
(40)
Jarniewicz Jerzy
(40)
Jax Joanna
(40)
Świetlik Maria
(40)
Oppman Artur
(39)
Podgórnik Marta
(39)
Radczyńska-Misiurewicz Justyna
(39)
Brzoska Wojciech
(38)
Foks Darek
(38)
Grimm Jacob
(38)
Grimm Wilhelm
(38)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(5)
Aktywizacja sprzedaży
(1)
Badania marketingowe
(1)
Dystrybucja
(1)
Handel
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci - zachowanie
(1)
Marka produktu
(1)
Marketing usług
(1)
Plan marketingowy
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Towar
(1)
Zakupy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 C [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 C [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści. Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych. Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 C [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej