Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(1268)
Powieść polska
(1057)
Dziecko
(389)
II wojna światowa
(383)
Rodzina
(348)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Powieść angielska
(334)
Tajemnica
(302)
Fantastyka
(287)
Kryminał
(278)
Boże Narodzenie
(250)
Kobieta
(234)
Psychologia
(224)
Humor
(221)
Biografie
(208)
Śledztwo i dochodzenie
(199)
Polska
(191)
Małżeństwo
(188)
Romans
(187)
Zabójstwo
(186)
Sekrety rodzinne
(172)
Wychowanie
(165)
Zwierzęta
(153)
Bajka
(152)
Osoby zaginione
(149)
Powieść sensacyjna
(148)
Przedsiębiorstwo
(148)
Młodzież
(144)
Przyjaźń
(144)
Wielkopolska
(144)
Trudne sytuacje życiowe
(142)
Polityka
(139)
Policjanci
(138)
Thriller
(130)
Arystokracja
(129)
Literatura dziecięca
(128)
Rodzeństwo
(128)
Powieść obyczajowa
(126)
Kultura
(125)
Osobowość
(124)
Praca
(124)
Relacje międzyludzkie
(124)
Literatura polska
(122)
Żydzi
(122)
Seryjni zabójcy
(120)
Przestępczość zorganizowana
(118)
Unia Europejska
(117)
Wybory życiowe
(117)
Podróże
(115)
Czasopisma regionalne
(113)
Filozofia
(113)
Nastolatki
(113)
Zarządzanie
(112)
Matki i córki
(110)
Książka mówiona
(109)
Poezja polska
(107)
Życie codzienne
(104)
Czytanie wrażeniowe
(103)
PRL
(103)
Społeczeństwo
(103)
Uczucia
(102)
Przemoc
(101)
Historia
(97)
Literatura
(96)
Terroryzm
(96)
Dziennikarze
(95)
Marketing
(95)
Powieść szwedzka
(95)
Powieść francuska
(94)
Szkoła
(94)
Emocje
(92)
Alkoholizm
(91)
Pisarze
(91)
Powieść niemiecka
(91)
Uzależnienia
(91)
Magia
(90)
Internet
(88)
Stres
(87)
Zdrada
(86)
Powieść historyczna
(84)
Relacja romantyczna
(83)
Globalizacja
(82)
Media
(82)
Samotność
(82)
Uczenie się
(82)
Dzieci
(81)
II wojna światowa (1939-1945)
(81)
Psychoterapia
(81)
Samorealizacja
(81)
Uprowadzenie
(81)
Socjologia
(80)
Wspomnienia
(80)
Zemsta
(80)
Język angielski
(77)
Rozwód
(77)
Samorząd terytorialny
(77)
Agresja
(76)
Nauczyciel
(75)
Niepełnosprawność
(75)
Prywatni detektywi
(75)
Lęk
(74)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na dynamikę jego rozwoju, obserwowany proces ustawicznej ewolucji i potencjalne kierunki zmian. Dzięki temu publikacja staje się inspirującym źródłem wiedzy, umożliwiając Czytelnikom postrzeganie blogosfery jako przestrzeni wielowymiarowej, wielowątkowej, wymagającej przemyślanych strategii działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: budowanie partnerstwa w samorządzie terytorialnym w powiązaniu z polityką komunikacji z otoczeniem, odpowiednim zarządzaniem i finansowaniem przedsięwzięć.
Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poruszanych tematów. Zadaniem samorządów jest działanie w obszarze zaspokajania potrzeb społeczeństwa przez dostarczanie odpowiednich dóbr i usług. Samorządy działają w pewnym określonym otoczeniu i ich aktywność powinny cechować otwartość oraz elastyczność, co umożliwia lepsze zaspokojenie potrzeb oraz oczekiwań wielu grup nabywców. Administracja samorządowa wchodzi bowiem w liczne interakcje ze środowiskiem, w którym funkcjonuje. Należy zatem wytworzyć skuteczne mechanizmy umożliwiające m.in. społeczną partycypację. System komunikacji samorządu wymaga wieloaspektowego podejścia ze względu na zróżnicowane potrzeby odbiorców i zaplanowane cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/36 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej