Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Banasiak Elżbieta
(1)
Brittain Paul
(1)
Brown Stanley H
(1)
Cox Roger
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Flisek Aneta
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Girard Joe
(1)
Golka Marian
(1)
Górska Grażyna
(1)
Kacprzak Agnieszka
(1)
Karnas Katarzyna
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Sadkowski Wacław
(1)
Skorek Monika
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1268)
Powieść polska
(1057)
Dziecko
(389)
II wojna światowa
(383)
Rodzina
(348)
Konsumenci
(-)
Powieść angielska
(334)
Tajemnica
(302)
Fantastyka
(287)
Kryminał
(278)
Boże Narodzenie
(250)
Kobieta
(234)
Psychologia
(224)
Humor
(221)
Biografie
(208)
Śledztwo i dochodzenie
(199)
Polska
(191)
Małżeństwo
(188)
Romans
(187)
Zabójstwo
(186)
Sekrety rodzinne
(172)
Wychowanie
(165)
Zwierzęta
(153)
Bajka
(152)
Osoby zaginione
(149)
Powieść sensacyjna
(148)
Przedsiębiorstwo
(148)
Młodzież
(144)
Przyjaźń
(144)
Wielkopolska
(144)
Trudne sytuacje życiowe
(142)
Polityka
(139)
Policjanci
(138)
Thriller
(130)
Arystokracja
(129)
Literatura dziecięca
(128)
Rodzeństwo
(128)
Powieść obyczajowa
(126)
Kultura
(125)
Osobowość
(124)
Praca
(124)
Relacje międzyludzkie
(124)
Literatura polska
(122)
Żydzi
(122)
Seryjni zabójcy
(120)
Przestępczość zorganizowana
(118)
Unia Europejska
(117)
Wybory życiowe
(117)
Podróże
(115)
Czasopisma regionalne
(113)
Filozofia
(113)
Nastolatki
(113)
Zarządzanie
(112)
Matki i córki
(110)
Książka mówiona
(109)
Poezja polska
(107)
Życie codzienne
(104)
Czytanie wrażeniowe
(103)
PRL
(103)
Społeczeństwo
(103)
Uczucia
(102)
Przemoc
(101)
Historia
(97)
Literatura
(96)
Terroryzm
(96)
Dziennikarze
(95)
Marketing
(95)
Powieść szwedzka
(95)
Powieść francuska
(94)
Szkoła
(94)
Emocje
(92)
Alkoholizm
(91)
Pisarze
(91)
Powieść niemiecka
(91)
Uzależnienia
(91)
Magia
(90)
Internet
(88)
Stres
(87)
Zdrada
(86)
Powieść historyczna
(84)
Relacja romantyczna
(83)
Globalizacja
(82)
Media
(82)
Samotność
(82)
Uczenie się
(82)
Dzieci
(81)
II wojna światowa (1939-1945)
(81)
Psychoterapia
(81)
Samorealizacja
(81)
Uprowadzenie
(81)
Socjologia
(80)
Wspomnienia
(80)
Zemsta
(80)
Język angielski
(77)
Rozwód
(77)
Samorząd terytorialny
(77)
Agresja
(76)
Nauczyciel
(75)
Niepełnosprawność
(75)
Prywatni detektywi
(75)
Lęk
(74)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/36 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W części pierwszej książki omówione zostały najważniejsze informacje na temat handlu detalicznego - organizacja handlu detalicznego, rodzaje przedsiębiorstw detalicznych, ich otoczenie makro i mikro, międzynarodowy handel detaliczny, planowanie i strategie, badania marketingowe, zachowanie nabywców w procesie zakupu, segmentacja rynku. W części drugiej natomiast autorzy omówili instrumenty handlu detalicznego takie jak lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej, produkt, polityka zakupów, zarządzanie zapasami, cena, reklama, sprzedaż osobista, promocja sprzedaży i public relation, wizerunek punktu sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta / red. Aneta. Flisek, Katarzyna. Karnas. - Wyd.2. - Warszawa : C.H. Beck, 2014. - IV, 311 s. ; 17 cm.
(Twoje Prawo)
Stan prawny: 1 września 2015 r.
Seria `Twoje Prawo` zawiera: hasła w nawiasach kwadratowych, przypisy z opisem poszczególnych zmian, indeks rzeczowy, pogrubienie ostatnich zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/36 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(SERIA SOCJOLOGIA / inst. spr. im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Uniwersytet ; Nr 41)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej