Przedsiębiorstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(146)
Forma i typ
Książki
(145)
Publikacje popularnonaukowe
(55)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
wypożyczone
(19)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(144)
Czytelnia
(3)
Autor
Białasiewicz Maria
(2)
Blaik Piotr
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Filipiak Beata
(2)
Godlewska Marzena
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Mantura Władysław
(2)
Marciniak Stefan
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Milewski Roman
(2)
Pfohl Hans-Christian
(2)
Sierpińska Maria
(2)
Weiss Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wyrzykowski Wojciech
(2)
Wyższa Szkoła Biznesu w Tarnowie
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Bacior Michał
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednarski Marek
(1)
Begg David
(1)
Bergiel Anna
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Brdulak Halina
(1)
Bremond Janine
(1)
Cabana Wiesława
(1)
Cap Piotr
(1)
Carlsson Pal
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Couet Jean-Francois
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Jan (1950- )
(1)
Czerniak Tomasz
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
DeCenzo David A
(1)
Deans Graemek K
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dresler Zbigniew
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dylewski Marek
(1)
Ehrbar Al
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Escher Iwona
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filipiak-Dylewska Beata
(1)
Finch Brian
(1)
Fischer Stanley
(1)
Forlicz Stefan
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Frąckowiak Waldemar
(1)
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardawski Juliusz
(1)
Gałązka Andrzej
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gigl Robyn
(1)
Gilejko Leszek
(1)
Golec Marcin
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gołębiowski Grzegorz
(1)
Grabowska-Kaczmarczyk Ewa
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grzegorzewska-Mischa Ewa
(1)
Grzybowska Katarzyna
(1)
Hamrol Adam
(1)
Herdan Agnieszka
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hyży Maciej Leszek
(1)
Ickiewicz Janina
(1)
Jachna Tomasz
(1)
Jakubowski Wojciech
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janiec Monika
(1)
Jasiński Maciej
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jędruczyk Elżbieta
(1)
Kaczmarczyk Michał
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kiziukiewicz Teresa
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Komosa Andrzej
(1)
Kopiński Adam
(1)
Koptiew Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(65)
1989-2000
(6)
Kraj wydania
Polska
(146)
Język
polski
(145)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Technikum
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1268)
Powieść polska
(1057)
Dziecko
(389)
II wojna światowa
(383)
Rodzina
(346)
Przedsiębiorstwo
(146)
Powieść angielska
(334)
Tajemnica
(300)
Fantastyka
(287)
Kryminał
(278)
Boże Narodzenie
(250)
Kobieta
(234)
Psychologia
(224)
Humor
(219)
Biografie
(208)
Śledztwo i dochodzenie
(200)
Polska
(191)
Małżeństwo
(188)
Romans
(187)
Zabójstwo
(185)
Sekrety rodzinne
(168)
Wychowanie
(165)
Bajka
(152)
Zwierzęta
(152)
Osoby zaginione
(148)
Powieść sensacyjna
(148)
Młodzież
(144)
Przyjaźń
(144)
Wielkopolska
(144)
Trudne sytuacje życiowe
(139)
Policjanci
(137)
Polityka
(137)
Thriller
(130)
Literatura dziecięca
(128)
Arystokracja
(127)
Powieść obyczajowa
(126)
Rodzeństwo
(126)
Kultura
(125)
Osobowość
(124)
Praca
(124)
Relacje międzyludzkie
(123)
Literatura polska
(122)
Żydzi
(121)
Seryjni zabójcy
(119)
Przestępczość zorganizowana
(117)
Unia Europejska
(117)
Podróże
(114)
Czasopisma regionalne
(113)
Filozofia
(113)
Wybory życiowe
(113)
Nastolatki
(112)
Zarządzanie
(112)
Książka mówiona
(109)
Matki i córki
(109)
Poezja polska
(107)
Życie codzienne
(104)
PRL
(103)
Społeczeństwo
(103)
Czytanie wrażeniowe
(102)
Przemoc
(101)
Uczucia
(100)
Historia
(97)
Literatura
(96)
Terroryzm
(96)
Marketing
(95)
Powieść szwedzka
(95)
Powieść francuska
(94)
Szkoła
(94)
Dziennikarze
(93)
Emocje
(92)
Alkoholizm
(91)
Pisarze
(91)
Powieść niemiecka
(91)
Uzależnienia
(91)
Internet
(88)
Magia
(87)
Stres
(87)
Zdrada
(85)
Powieść historyczna
(84)
Relacja romantyczna
(83)
Globalizacja
(82)
Media
(82)
Uczenie się
(82)
Psychoterapia
(81)
Samorealizacja
(81)
Samotność
(81)
Uprowadzenie
(81)
Dzieci
(80)
Socjologia
(80)
Wspomnienia
(80)
Zemsta
(79)
II wojna światowa (1939-1945)
(78)
Język angielski
(77)
Rozwód
(77)
Samorząd terytorialny
(77)
Agresja
(76)
Nauczyciel
(75)
Niepełnosprawność
(75)
Prywatni detektywi
(74)
Literatura dla młodzieży i dzieci
(73)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(39)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Transport i logistyka
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
146 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 C [lok. czytelnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WARSZTATY MENEDŻERSKIE)
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WARSZTATY MENEDŻERSKIE)
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia]
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej