Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(95)
Forma i typ
Książki
(95)
Publikacje popularnonaukowe
(64)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(87)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(91)
Czytelnia
(4)
Autor
Garbarski Lechosław
(5)
Kotler Philip
(5)
Mruk Henryk
(4)
Altkorn Jerzy
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Falkowski Andrzej
(2)
Gasper Dorota
(2)
Harvard Business Raview
(2)
Nowacki Robert
(2)
Scott David Meerman
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Sojkin Bogdan
(2)
Styś Aniela
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Ali Moi
(1)
Ambler Tim
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baranowski Marian
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bernoff Josh
(1)
Black Sam
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bobrowicz Wojciech
(1)
Butrym-Karaś Magdalena
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbwell Dawid
(1)
Cap Piotr
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cummins Julian
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Deans Graemek K
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dussel Mirko
(1)
Dębski Maciej
(1)
El-Ansary Adel I
(1)
Escher Iwona
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gałązka Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Hall Hanna
(1)
Hamill Jim
(1)
Heath Robert
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Janc Alfred
(1)
Jay Jonathan
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Komosa Andrzej
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kroeger Fritz
(1)
Krymarys-Balcerzak Agnieszka
(1)
Kędzierska Magdalena
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lenssen Gilbert
(1)
Li Charlene
(1)
Loska Magdalena
(1)
Maison Dominika
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Miles Louella
(1)
Moneta Michał
(1)
Mullin Roddy
(1)
Nickles William G
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Oruba Norbert
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Pawlak-Kołodziejska Katarzyna
(1)
Pender Lesley
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(65)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
1989-2000
(6)
Kraj wydania
Polska
(95)
Język
polski
(95)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1268)
Powieść polska
(1057)
Dziecko
(389)
II wojna światowa
(383)
Rodzina
(348)
Marketing
(95)
Powieść angielska
(334)
Tajemnica
(302)
Fantastyka
(287)
Kryminał
(278)
Boże Narodzenie
(250)
Kobieta
(234)
Psychologia
(224)
Humor
(221)
Biografie
(208)
Śledztwo i dochodzenie
(199)
Polska
(191)
Małżeństwo
(188)
Romans
(187)
Zabójstwo
(186)
Sekrety rodzinne
(172)
Wychowanie
(165)
Zwierzęta
(153)
Bajka
(152)
Osoby zaginione
(149)
Powieść sensacyjna
(148)
Przedsiębiorstwo
(148)
Młodzież
(144)
Przyjaźń
(144)
Wielkopolska
(144)
Trudne sytuacje życiowe
(142)
Polityka
(139)
Policjanci
(138)
Thriller
(130)
Arystokracja
(129)
Literatura dziecięca
(128)
Rodzeństwo
(128)
Powieść obyczajowa
(126)
Kultura
(125)
Osobowość
(124)
Praca
(124)
Relacje międzyludzkie
(124)
Literatura polska
(122)
Żydzi
(122)
Seryjni zabójcy
(120)
Przestępczość zorganizowana
(118)
Unia Europejska
(117)
Wybory życiowe
(117)
Podróże
(115)
Czasopisma regionalne
(113)
Filozofia
(113)
Nastolatki
(113)
Zarządzanie
(112)
Matki i córki
(110)
Książka mówiona
(109)
Poezja polska
(107)
Życie codzienne
(104)
Czytanie wrażeniowe
(103)
PRL
(103)
Społeczeństwo
(103)
Uczucia
(102)
Przemoc
(101)
Historia
(97)
Literatura
(96)
Terroryzm
(96)
Dziennikarze
(95)
Powieść szwedzka
(95)
Powieść francuska
(94)
Szkoła
(94)
Emocje
(92)
Alkoholizm
(91)
Pisarze
(91)
Powieść niemiecka
(91)
Uzależnienia
(91)
Magia
(90)
Internet
(88)
Stres
(87)
Zdrada
(86)
Powieść historyczna
(84)
Relacja romantyczna
(83)
Globalizacja
(82)
Media
(82)
Samotność
(82)
Uczenie się
(82)
Dzieci
(81)
II wojna światowa (1939-1945)
(81)
Psychoterapia
(81)
Samorealizacja
(81)
Uprowadzenie
(81)
Socjologia
(80)
Wspomnienia
(80)
Zemsta
(80)
Język angielski
(77)
Rozwód
(77)
Samorząd terytorialny
(77)
Agresja
(76)
Nauczyciel
(75)
Niepełnosprawność
(75)
Prywatni detektywi
(75)
Lęk
(74)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Podróże i turystyka
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
95 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 C [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WARSZTATY MENEDŻERSKIE)
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WARSZTATY MENEDŻERSKIE)
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej