Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Autor
Budzyński Wojciech
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Scott David Meerman
(2)
Adrjan Beata
(1)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Ambler Tim
(1)
Baranowski Marian
(1)
Black Sam
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Davis Anthony
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława. Autor
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Grunig James E
(1)
Henslowe Philip
(1)
Kotler Philip
(1)
Krzyżowska Oksana
(1)
Loska Magdalena
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Miles Louella
(1)
Murdoch Anna
(1)
Ociepka Beata
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Smektała Tymon
(1)
Szczepanik Rafał
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(1268)
Powieść polska
(1057)
Dziecko
(389)
II wojna światowa
(383)
Rodzina
(349)
Public relations
(-)
Powieść angielska
(334)
Tajemnica
(302)
Fantastyka
(287)
Kryminał
(278)
Boże Narodzenie
(250)
Kobieta
(234)
Psychologia
(224)
Humor
(221)
Biografie
(208)
Śledztwo i dochodzenie
(200)
Polska
(191)
Zabójstwo
(191)
Małżeństwo
(188)
Romans
(187)
Sekrety rodzinne
(173)
Wychowanie
(165)
Zwierzęta
(153)
Bajka
(152)
Osoby zaginione
(151)
Powieść sensacyjna
(148)
Przedsiębiorstwo
(148)
Przyjaźń
(146)
Młodzież
(144)
Trudne sytuacje życiowe
(144)
Wielkopolska
(144)
Policjanci
(140)
Polityka
(139)
Arystokracja
(130)
Thriller
(130)
Literatura dziecięca
(128)
Rodzeństwo
(128)
Relacje międzyludzkie
(127)
Powieść obyczajowa
(126)
Kultura
(125)
Osobowość
(124)
Praca
(124)
Literatura polska
(122)
Żydzi
(122)
Seryjni zabójcy
(121)
Wybory życiowe
(120)
Przestępczość zorganizowana
(118)
Unia Europejska
(117)
Podróże
(115)
Czasopisma regionalne
(113)
Filozofia
(113)
Nastolatki
(113)
Zarządzanie
(112)
Matki i córki
(110)
Książka mówiona
(109)
Poezja polska
(107)
Życie codzienne
(105)
PRL
(104)
Czytanie wrażeniowe
(103)
Społeczeństwo
(103)
Uczucia
(102)
Przemoc
(101)
Historia
(97)
Literatura
(96)
Terroryzm
(96)
Dziennikarze
(95)
Marketing
(95)
Powieść szwedzka
(95)
Powieść francuska
(94)
Szkoła
(94)
Emocje
(93)
Pisarze
(92)
Alkoholizm
(91)
Magia
(91)
Powieść niemiecka
(91)
Uzależnienia
(91)
Internet
(88)
Stres
(87)
Zdrada
(87)
Powieść historyczna
(84)
Relacja romantyczna
(83)
Globalizacja
(82)
II wojna światowa (1939-1945)
(82)
Media
(82)
Samotność
(82)
Uczenie się
(82)
Dzieci
(81)
Psychoterapia
(81)
Samorealizacja
(81)
Uprowadzenie
(81)
Socjologia
(80)
Wspomnienia
(80)
Zemsta
(80)
Rozwód
(79)
Język angielski
(77)
Samorząd terytorialny
(77)
Agresja
(76)
Prywatni detektywi
(76)
Nauczyciel
(75)
Niepełnosprawność
(75)
Lęk
(74)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
31 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WARSZTATY MENEDŻERSKIE)
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WARSZTATY MENEDŻERSKIE)
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym. Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsultantów politycznych i fachowego zaplecza aktorów politycznych. Szeroko omówiono także rolę mediów w procesach politycznych, w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa obywatelskiego. Książka zawiera jasne definicje kluczowych terminów i pojęć, liczne przykłady, ilustracje, podsumowania, pytania kontrolne oraz bogatą bibliografię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : "Difin", 2010. - 274,[5] s. : fot., tab., wykr. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CI [lok. czytelnia internetowa], 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji marketingu, dzieląc się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami i wiedzą zdobytą w trakcie czterdziestu lat kariery zawodowej. Pokazał również, jak marketing będzie się zmieniać i jak do tych zmian musi się dostosować kadra menedżerska, aby przyczynić się do sukcesu przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej