Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(34)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje popularnonaukowe
(17)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(3)
Autor
Jemielniak Dariusz
(4)
Budzyński Wojciech
(3)
Fihel Marta
(3)
Komerski Grzegorz
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Doyle Arthur Conan
(2)
Fuchsel Halina
(2)
Polak Maciej
(2)
Świda Dagmara
(2)
Żurek Elżbieta
(2)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bryx Marek
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Czarniawska Barbara
(1)
Dickens Charles
(1)
Grabowska-Kaczmarczyk Ewa
(1)
Handeschke Jerzy
(1)
Hyży Maciej Leszek
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Jędruczyk Elżbieta
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimas Mieczysław
(1)
Kostera Monika
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Monkiewicz Jan
(1)
Montgomery Lucy Maud
(1)
Niedzicki Wiktor
(1)
Obrzeżgiewicz Dawid
(1)
Panfil Marek
(1)
Pikos Anna
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Siemieńska Ewa
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Zieniuk Paweł
(1)
Śmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język angielski
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(5)
Autoprezentacja
(3)
Marketing
(3)
COVID-19
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Nieruchomości
(2)
Organizacja
(2)
Prezentacja
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorca
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Studium przypadku
(2)
Wizerunek równoległy
(2)
Wystąpienia publiczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biuro
(1)
Biurowość
(1)
Biznes
(1)
Dokumentacja
(1)
Dokumentacja biurowa
(1)
E-marketing
(1)
Edukacja menadżerska
(1)
Ekonomia
(1)
Epidemie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fundusze inwestycyjne
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gramatyka angielska
(1)
Influencer marketing
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet - reklama
(1)
Kierowanie
(1)
Kierownictwo
(1)
Komisja Nadzoru Finansowego
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja międzyludzka
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korespondencja
(1)
Korespondencja biurowa
(1)
Korespondencja elektroniczna
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Koszt kapitału
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Księgowość
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
MSSF
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing internetowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menadżer
(1)
Metody wyceny
(1)
Nadzór ubezpieczeniowy
(1)
Organizacje
(1)
Oszustwa księgowe
(1)
Outsourcing
(1)
Pandemia
(1)
Pisma
(1)
Polityka
(1)
Powieść angielska
(1)
Praca
(1)
Prawo bilansowe
(1)
Prawo podatkowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama
(1)
Reklama - internet
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rewizja finansowa
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
SEO
(1)
Samowychowanie
(1)
Sekretariat
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Sektor publiczny
(1)
Spedycja
(1)
Sprawozdania finansowe
(1)
Sprawozdanie finansowe
(1)
Sprawozdawczość niefinsnsowa
(1)
Strategia
(1)
Strony WWW
(1)
Sztuka prezentacji
(1)
Transformacja ustrojowa
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Temat: czas
1801-1900
(3)
2001-
(3)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Opowiadanie angielskie
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Powieść angielska
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawowym źródłem informacji o funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych jest system rachunkowości. Sprawozdania finansowe, stanowiące finalny produkt rachunkowości, odzwierciedlają nieustanne przeobrażenia gospodarcze. Dynamiczne zmiany otoczenia prawno-gospodarczego jednostek stawiają coraz to nowsze wyzwania przed rewizją finansową, dążącą do zapewnienia odpowiedniego poziomu wiarygodności dostarczanych informacji sprawozdawczych. W monografii zawarto rozważania teoretyczne i przykłady badań empirycznych dotyczących najważniejszych aktualnych wyzwań współczesnej sprawozdawczości i rewizji finansowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Książka stanowi wiedze na temat uwarunkowania prawno-zwyczajowych działania systemu transportowo-spedycyjno-logistycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedna z najsłynniejszych książek w historii literatury w wersji „z angielskim” do nauki języka angielskiego, czyli połączenie geniuszu Dickensa z praktycznymi korzyściami. Ebenezer Scrooge nie musiał bać się śmierci, ponieważ Dickens uczynił go nieśmiertelnym! Jak w poprzednich książkach w tej serii, poza tekstem oryginalnym ze słownikiem i objaśnieniami trudniejszych wyrazów, autorzy zamieścili w książce komentarze z zakresu kultury i historii, wyrażenia idiomatyczne, wyrazy kłopotliwe (tzw. false friends) oraz omówienia wybranych zagadnień gramatycznych. Oryginalny tekst w wersji audio jest dostępny nieodpłatnie w serwisie www.librivox.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-1/-92=111 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia przybliża najważniejsze zagadnienia i problemy, z którymi w dobie pandemii COVID-19 przyszło się zmierzyć księgowym, biegłym rewidentom oraz doradcom podatkowym. Głównym celem badań przeprowadzonych przez autorów jest ocena wpływu pandemii na organizację systemu rachunkowości w polskich firmach. Pandemia COVID-19 wywiera wpływ na każdą sferę życia gospodarczego. Rachunkowość cały czas ewoluuje, dostosowując się do zmian otoczenia, nowych regulacji prawnych i potrzeb użytkowników informacji. W tym okresie zmieniły się zarówno przepisy prawne, jak i formy komunikacji. Pojawiły są nowe potrzeby związane z zabezpieczeniem gromadzonych informacji, szkoleniem z wdrażanych zmian w regulacjach prawnych, korzystaniem z nowych rozwiązań technologicznych oraz form kontaktowania się z klientami i współpracownikami. Procesy te następują w dość krótkim okresie, a sprawność w dostosowaniu się do nich determinuje dalsze funkcjonowanie firm na rynku. Autorzy monografii przedstawili najważniejsze zmiany, do których musieli się dostosować księgowi, i naświetlili problemy etyczne, jakie przyniosła ze sobą pandemia. Omówili problemy zachowania wiarygodności i poufności przekazywanych informacji oraz zabezpieczenia ich przed osobami nieupoważnionymi. Poruszyli także temat konieczności połączenia postaw etycznych z dbałością o dobre imię profesji związanych z rachunkowością. Dużo miejsca poświęcono roli rachunkowości w zaspokajaniu potrzeb interesariuszy oraz tematyce outsourcingu usług księgowych. Zaprezentowano także wpływ pandemii i uregulowań prawnych na proces badania sprawozdania finansowego. Ze względu na obszerność tematu odniesiono się tylko do wybranych zagadnień. Dokonano również przeglądu przepisów podatkowo-księgowych związanych z pandemią COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-1/-92=111 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek nieruchomości : system i funkcjonowanie / Marek Bryx. - Warszawa : "POLTEXT", 2006. - 329 stron : rysunki, tabele ; 24 cm.
(NIERUCHOMOŚCI)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WARSZTATY MENEDŻERSKIE)
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WARSZTATY MENEDŻERSKIE)
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje alternatywne ujęcia tradycyjnych tematów teorii organizacji: władza i racjonalność, przywództwo i zmiana, technika i porozumiewanie się. Uzupełnione są one nowszymi zagadnieniami, takimi jak globalizacja i wiedza narracyjna. Dominująca perspektywa to połączenie teorii neoinstytucjonalnej, konstruktywizmu i teorii aktora-sieci. Przedstawione w książce teorie ilustrowane są licznymi studiami przypadku.Uznanie roli aktorów społecznych jako wyzwalaczy lub hamulcowych aktualizacji złożonych procesów organizowania, ludzkie interakcje z władzą w tle, niezdeterminowane drogi porządkowania organizacji, wyjście poza racjonalność zakorzenioną w klasycznej myśli ekonomicznej - wszystko to powoduje, że fascynująca i oryginalna książka prof. B. Czarniawskiej jest ważnym źródłem mądrości dla poszukujących czegoś więcej niż powierzchowne odpowiedzi na pytania dotyczące współczesnego zarządzania.- prof. zw. dr hab. Mariusz Bratnicki, Katedra Przedsiębiorczości, Akademia Ekonomiczna w KatowicachKsiążka prof. B. Czarniawskiej to dzieło nie tylko prowokujące, erudycyjne oraz niezwykle wciągające, ale także świetnie napisane - takiej publikacji na temat teorii organizacji jeszcze na polskim rynku wydawniczym nie było. Książka dekonstruuje mity teorii zarządzania i organizacji, jak również zawiera nowe spojrzenia na możliwe pola badawcze. Ewenementem jest to, że Autorka czyni to w sposób przystępny dla studentów, a jednocześnie odkrywczy dla naukowców. Krajowa nauka o organizacji właśnie wzbogaciła się o pozycję, która z całą pewnością przejdzie do kanonu dyscypliny.- dr hab. Dariusz Jemielniak, prof. Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik Katedry Zarządzania Międzynarodowego i centrum badawczego CROWPodręcznik na jaki od dawna czekaliśmy - napisany przystępnie, a jednocześnie oferujący najbardziej aktualną wiedzę o zarządzaniu. Autorka, jedna z najbardziej znanych i cenionych reprezentantek nauk zarządzania na świecie, przekazuje skomplikowane teorie i koncepcje w lekki i zrozumiały sposób, tym razem w naszym języku ojczystym. Książka pokazuje, że teoria organizacji jest nauką potrzebną nie tylko menedżerom najwyższego szczebla, ale także każdemu z nas, na co dzień, aby rozumieć i zmieniać otaczający nas świat. Trochę inna teoria organizacji - to znaczy w pełni zrozumiała, choć wcale nieprosta.- prof. zw. dr hab. Monika Kostera, Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-1/-92=111 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/36 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 0 C [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej