Terapeuci zajęciowi
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(3)
Autor
Sadowska Katarzyna
(3)
Łojewska Aleksandra
(3)
Piekarski Wiesław
(2)
Żabiński Dawid
(2)
Bac Aneta
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Cieszyńska Jagoda
(1)
Janus Edyta
(1)
Kamrowska Joanna Angelika
(1)
Korendo Marta
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Kulis Aleksandra
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Maas Violet F
(1)
Majcher Karolina
(1)
Piekarska Jolanta
(1)
Piekarska Jolanta (pedagog)
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Smrokowska-Reichmann Agnieszka
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Sørensen Patricia
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dorośli
(1254)
Dzieci
(1143)
0-5 lat
(722)
6-8 lat
(680)
9-13 lat
(298)
Terapeuci zajęciowi
(11)
14-17 lat
(294)
Młodzież
(210)
18+
(100)
Szkoły wyższe
(82)
Rodzice
(51)
Nauczyciele
(32)
Szkoły podstawowe
(27)
Kobieta
(21)
Menedżerowie
(21)
Pedagodzy
(18)
Szkoły średnie
(15)
Psycholodzy
(14)
Studenci
(14)
Logopedzi
(13)
Proza
(11)
Przedszkola
(11)
Nauczanie początkowe
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Pedagodzy specjalni
(5)
Poziom podstawowy
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
Szkoły specjalne
(5)
Księgowi
(4)
Literatura polska
(4)
Mężczyzna
(4)
Nauczyciele szkół podstawowych
(4)
Prawnicy
(4)
Szkoła podstawowa
(4)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Gimnazja
(3)
Historycy
(3)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 8.
(3)
Lekarze
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Poziom profesjonalny
(3)
Pracownicy socjalni
(3)
Terapeuci
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 4.
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
0-8 lat
(1)
05 lat
(1)
14+
(1)
17-19 lat
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Asystenci osób niepełnosprawnych
(1)
Asystenci rodzin
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Cukrzycy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Edukatorzy
(1)
Ekonomiści
(1)
Grupa wiekowa 18+
(1)
Główni księgowi
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inspektorzy pracy
(1)
Interniści
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Językoznawcy
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Klasa 3
(1)
Klasa 4
(1)
Klasa 5
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6
(1)
Klasa 6.
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
Licea
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura norweska
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekuni
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Czytanie
(3)
Integracja sensoryczna
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Aktywizacja społeczna
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Gry i zabawy
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Uczenie się
(2)
Arteterapia
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
(1)
Geragogika
(1)
Geriatria
(1)
Grafomotoryka
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mowa
(1)
Nadpobudliwość psychoruchowa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Nauka czytania
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Percepcja dzieci
(1)
Projekt "Senior aktywny intelektualnie"
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Styl życia
(1)
Terapia pedagogiczna
(1)
Trening pamięci
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zabawa
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zmysły
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Karty pracy ucznia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla terapeutów, logopedów, pedagogów, nauczycieli przedszkoli, rodziców i opiekunów dzieci zdrowych oraz dzieci z różnymi zaburzeniami rozwojowymi. Opisuje w sposób przystępny wszystkie sfery rozwojowe dzieci od pierwszego miesiąca do zakończenia szóstego roku życia (tj. motoryka, spostrzeganie wzrokowe, słuchowe, mowa, zabawa, także rozwój społeczny). Podaje wiele przykładów ćwiczeń stymulujących dla każdego etapu rozwojowego. Dodatkowo posiada rozdział zawierający wskazówki dotyczące wczesnej nauki czytania. Autorki są terapeutkami z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju mowy oraz z różnorodnymi zespołami chorobowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Rodzic wychowujący malucha z zaburzeniem integracji sensorycznej (SPD) nie zawsze jest w nastroju do zabawy, choć ta jest znakomitym narzędziem terapeutycznym, i nie zawsze wie, jak zająć się nie-zgranym dzieckiem. Jakie rodzaje aktywności będą odpowiednie przy konkretnym typie zaburzenia? Jak szybko i niedrogo przygotować pomoce terapeutyczne? Jaki rodzaj stymulacji uspokoi nadpobudliwego brzdąca, a jaki pobudzi apatycznego? Odpowiedzią na potrzeby rodziców, terapeutów i nauczycieli jest właśnie Nie-zgrane dziecko w świecie gier i zabaw – zbiór ćwiczeń przeznaczonych przede wszystkim (choć nie tylko) dla nie-zgranych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka AAC Czytaj i Rozmawiaj)
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Opis według teki.
Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 C [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Uczenie się przez zmysły to książka adresowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców. W przystępny sposób opisuje wpływ układów zmysłów na funkcjonowanie układu nerwowego. Wzajemne powiązania tych systemów determinują wzrost i rozwój, zdolność uczenia się nie tylko przedmiotów szkolnych, ale i codziennych umiejętności, a także relacje społeczne oraz równowagę między ciałem i umysłem. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Ćwiczenia, zadania, gra edukacyjna” to kontynuacja książki „Aktywny senior. Jak zachować sprawność intelektualną w podeszłym wieku?”, kładzie jednak akcent na praktyczne ujęcie tematu. Poradnik zawiera 110 zadań aktywizujących intelektualnie seniorów, ujętych w ramy 11 warsztatów, oraz oryginalną grę edukacyjną „Senior w podróży”. Zarówno warsztaty, jak i gra są tak skonstruowane, by pokazać starszym ludziom, że rozrywki umysłowe to sposób na ciekawe, pożyteczne i atrakcyjne spędzanie czasu wzmocnione wspólnym przeżywaniem określonych emocji i rozwiązywaniem problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka uczy jak krok po kroku zorganizować i przeprowadzić warsztaty aktywizacji intelektualnej seniorów oraz zawiera gotowe scenariusze różnorodnych zajęć z tego zakresu. Część praktyczna obudowana jest informacjami na temat problemów seniorów, sposobów spędzania przez nich wolnego czasu, ich zainteresowań. Ukazany jest też obraz seniora w świadomości ludzi młodych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Opis według teki.
Mycie rąk to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące, Piłkach oraz Misiu i szalu) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu. [nieprzeczytane.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 M [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Opis według teki.
Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 M [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja wpisuje się w obszar poszukiwań i uzupełnia rynek wydawniczy o pozycję pedagogiczną, która adresowana jest do wielu różnych podmiotów: nauczycieli, studentów i kandydatów na nauczycieli, wychowawców, opiekunów, pedagogów oraz wszystkich osób, które przygotowują się do zawodu terapeuty pedagogicznego lub chcą podjąć działania pomocowe wobec uczniów w ramach codziennej praktyki edukacyjno-wychowawczej. Szeroki zakres teoretyczny i praktyczny terapii pedagogicznej został świadomie ograniczony do wybranych zagadnień i połączony z kształtowaniem u Czytelnika postawy krytycznego myślenia i refleksyjności. Niniejsza książka powstała we współpracy dwóch autorek, których zainteresowania naukowe i długoletnia praktyka pedagogiczna koncentrują się wokół zagadnień związanych z pomocą psychopedagogiczną i wspomaganiem rozwoju dziecka ucznia ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkole i poradni psychologiczno-pedagogicznej. Autorki mają nadzieję, że Terapia pedagogiczna w teorii i działaniu. Wybrane zagadnienia stanowić będzie źródło informacji i kształtowania umiejętności i postaw terapeutycznych, jak też namysłu nad codziennością terapeutyczną. Szczególnie pomocna może być krótka refleksja nad proponowanymi zagadnieniami po każdym rozdziale i zamieszczony tam wykaz literatury tematycznej. Niniejsza publikacja jest poszerzoną i zmienioną wersją pozycji autorek z roku 2015 Terapia pedagogiczna w zarysie. Teoria, praktyka, refleksja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej