Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Grącik Małgorzata
(1)
Ikanowicz Cezary
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kamiński Robert
(1)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Oniszczuk Jerzy
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Piekarski Jan W
(1)
Stacewicz Janusz
(1)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
(1)
Żukrowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Unia Europejska
(3)
Globalizacja
(2)
Savoir-vivre
(2)
Bezpieczeństwo energetyczne
(1)
Bezpieczeństwo europejskie
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
Biznes międzynarodowy
(1)
Broń biologiczna
(1)
Broń chemiczna
(1)
Broń jądrowa
(1)
Demokracja
(1)
Dyplomacja
(1)
Etykieta
(1)
Euro
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Integracja polityczna
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał zagraniczny
(1)
Konsumpcjonizm
(1)
Kontakty międzynarodowe
(1)
Korporacje transnarodowe
(1)
Kultura
(1)
Kultura polityczna
(1)
Kultura pracy
(1)
Kultura prawna
(1)
Liberalizm
(1)
Logistyka międzynarodowa
(1)
Marketing
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finasowej
(1)
NATO
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Polityka celna
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca
(1)
Produkcja międzynarodowa
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rynek walutowy
(1)
Rynek zagraniczny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sojusz Północnoatlantycki
(1)
Stosunki międzynarodowe
(1)
Technologia międzynarodowa
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wspólna polityka rolna
(1)
Wydatki wojskowe
(1)
Władza polityczna
(1)
Zarządzanie międzynarodowe
(1)
Żywność
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/36 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oblicza konsumpcjonizmu / redaktor naukowy Bogdan Mróz. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2009. - 273 strony : rysunki, tabele ; 24 cm + errata.
We współczesnej gospodarce rynkowej konsumpcja awansowała do rangi jednej z podstawowych wartości. Prymat wartości materialistycznych i zauroczenie filozofią hedonizmu konsumpcyjnego powodują, że konsumpcjonizm jest znakiem rozpoznawczym współczesnych społeczeństw i urasta do rangi jednego z megatrendów XXI wieku. Rozpowszechnianiu się postaw konsumpcyjnych sprzyjają wzorce lansowane przez masową kulturę popularną, co powoduje, że konsumpcjonizm ogarnia różne grupy społeczne, ujawnia się w różnych kontekstach kulturowych i dociera do najodleglejszych zakątków świata. Niniejsza publikacja prezentuje różne oblicza i uwarunkowania konsumpcjonizmu, począwszy od przybliżenia marzeń i aspiracji konsumpcyjnych mieszkańców polskich wsi popegeerowskich, a skończywszy na opisie mentalności, stylu życia i konsumpcji amerykańskiego pokolenia baby boomu. Różnorodność perspektyw i punktów widzenia, uwzględniająca również doświadczenia międzynarodowe (USA, Łotwa i Ukraina), pozwala naszkicować szerszy kontekst upowszechniania się wzorców ekspansywnego konsumpcjonizmu. Książka oparta jest na wynikach badań empirycznych prowadzonych w różnych ośrodkach akademickich w Polsce i za granicą. Publikacja jest adresowana do studentów, pracowników wyższych uczelni, instytutów badawczych, agencji reklamowych i firm zajmujących się badaniami marketingowymi oraz wszystkich osób, które chcę lepiej zrozumieć rolę, jaką odgrywa konsumpcja we współczesnych społeczeństwach, a także poznać mechanizmy zachowań konsumenckich w globalizującej się gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/36 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej