Sorting
Source
Księgozbiór
(10)
Form of Work
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(10)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Author
Grącik Małgorzata
(1)
Ikanowicz Cezary
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kamiński Robert
(1)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Oniszczuk Jerzy
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Piekarski Jan W
(1)
Stacewicz Janusz
(1)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
(1)
Żukrowska Katarzyna
(1)
Year
2000 - 2009
(10)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
Unia Europejska
(3)
Globalizacja
(2)
Savoir-vivre
(2)
Bezpieczeństwo energetyczne
(1)
Bezpieczeństwo europejskie
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
Biznes międzynarodowy
(1)
Broń biologiczna
(1)
Broń chemiczna
(1)
Broń jądrowa
(1)
Demokracja
(1)
Dyplomacja
(1)
Etykieta
(1)
Euro
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Integracja polityczna
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał zagraniczny
(1)
Konsumpcjonizm
(1)
Kontakty międzynarodowe
(1)
Korporacje transnarodowe
(1)
Kultura
(1)
Kultura polityczna
(1)
Kultura pracy
(1)
Kultura prawna
(1)
Liberalizm
(1)
Logistyka międzynarodowa
(1)
Marketing
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finasowej
(1)
NATO
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Polityka celna
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca
(1)
Produkcja międzynarodowa
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rynek walutowy
(1)
Rynek zagraniczny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sojusz Północnoatlantycki
(1)
Stosunki międzynarodowe
(1)
Technologia międzynarodowa
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wspólna polityka rolna
(1)
Wydatki wojskowe
(1)
Władza polityczna
(1)
Zarządzanie międzynarodowe
(1)
Żywność
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34/36 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Other collections
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Book
In basket
Oblicza konsumpcjonizmu / redaktor naukowy Bogdan Mróz. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2009. - 273 strony : rysunki, tabele ; 24 cm + errata.
We współczesnej gospodarce rynkowej konsumpcja awansowała do rangi jednej z podstawowych wartości. Prymat wartości materialistycznych i zauroczenie filozofią hedonizmu konsumpcyjnego powodują, że konsumpcjonizm jest znakiem rozpoznawczym współczesnych społeczeństw i urasta do rangi jednego z megatrendów XXI wieku. Rozpowszechnianiu się postaw konsumpcyjnych sprzyjają wzorce lansowane przez masową kulturę popularną, co powoduje, że konsumpcjonizm ogarnia różne grupy społeczne, ujawnia się w różnych kontekstach kulturowych i dociera do najodleglejszych zakątków świata. Niniejsza publikacja prezentuje różne oblicza i uwarunkowania konsumpcjonizmu, począwszy od przybliżenia marzeń i aspiracji konsumpcyjnych mieszkańców polskich wsi popegeerowskich, a skończywszy na opisie mentalności, stylu życia i konsumpcji amerykańskiego pokolenia baby boomu. Różnorodność perspektyw i punktów widzenia, uwzględniająca również doświadczenia międzynarodowe (USA, Łotwa i Ukraina), pozwala naszkicować szerszy kontekst upowszechniania się wzorców ekspansywnego konsumpcjonizmu. Książka oparta jest na wynikach badań empirycznych prowadzonych w różnych ośrodkach akademickich w Polsce i za granicą. Publikacja jest adresowana do studentów, pracowników wyższych uczelni, instytutów badawczych, agencji reklamowych i firm zajmujących się badaniami marketingowymi oraz wszystkich osób, które chcę lepiej zrozumieć rolę, jaką odgrywa konsumpcja we współczesnych społeczeństwach, a także poznać mechanizmy zachowań konsumenckich w globalizującej się gospodarce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34/36 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Other collections
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Other collections
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again