Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Kruszyńska Elżbieta
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Skoczylas-Tworek Agnieszka
(1)
Szwagrzyk Aleksandra
(1)
Wróblewski Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Audiobook
(1)
Audyt
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Czytelnictwo
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Dziecko
(1)
E-book
(1)
Gry komputerowe
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kompetencje
(1)
Komunikacja
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Lider
(1)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(1)
Media
(1)
Przedsiębiorca
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia przedsiębiorczości
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd aktualnej wiedzy naukowej z zakresu psychologicznych aspektów aktywności przedsiębiorczej. Przedsiębiorczość to wszak nie tylko domena ekonomistów czy specjalistek od zarządzania. Za aktywnością przedsiębiorczą stoją konkretni ludzie, których sposób myślenia, podejmowania decyzji, tworzenia innowacji, jest motorem powstawania nowych firm, ich rozwoju, a czasem i upadku. W publikacji tej znajdują się wyniki badań, przegląd teorii i praktyczne przykłady dotyczące m.in. takich zagadnień jak motywacja, innowacyjność, radzenie sobie z porażką czy osobowościowe korelaty aktywności przedsiębiorczej. Podręcznik, mimo że opiera się na wynikach badań naukowych z zakresu psychologii przedsiębiorczości, napisany jest przystępnym językiem, co czyni go odpowiednią lekturą dla wszystkich osób zainteresowanych aktywnością przedsiębiorczą i przedsiębiorczymi kompetencjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Sztuka dziecięca i młodzieżowa a nowe media" wyrosła z przekonania jej autorów i redaktorów, że przemiany cywilizacyjne i kulturowe w zakresie technik komunikowania mają istotny wpływ na model czy wzorzec sztuki, w tym również sztuki dla dzieci i młodzieży. Rewolucja informatyczna i dominacja multimediów z jednej strony, z drugiej zaś mniejsza aktywność czytelnicza dorosłych i dzieci skłaniają do refleksji nad tym, co jest naprawdę ważne dla tych i kolejnych pokoleń młodych ludzi. Autorzy niniejszej publikacji zgodnie wychodzą z założenia, że sztuka - literatura, film, muzyka - mają zasadniczy wpływ na postawę i zachowanie dziecka, które dorasta w globalizującym się świecie. Nic zatem nie zwalnia artystów z konieczności dbania o artystyczny i intelektualny poziom tworzonych artefaktów; dotyczy to także zjawisk kultury czy sztuki popularnej, reprezentowanej przez gry komputerowe, przez portale internetowe dedykowane dzieciom. Ocena tego wszystkiego to zadanie nie tylko krytyków sztuki, ale także naukowców, zajmujących się na co dzień wybranymi zjawiskami kultury dziecięcej, w tym przede wszystkim sztuki.Nowe media w niniejszej książce nie są traktowane jako (jedyne) źródło przyczyniające się do spadku czytelnictwa i obniżenia poziomu wielu artefaktów adresowanych do dziecięcego odbiorcy. Niewątpliwie język nowych mediów przekształca język sztuki i poddaje go swoistej „obróbce” technologicznej. Pewne subtelne treści, związane choćby ze sferą duchową, moralną, imaginacyjną, trochę inaczej funkcjonują w przekazie multimedialnym niż w literaturze czy teatrze. Nie znaczy to jednak, że przekaz artystyczny w formie elektronicznej musi być gorszy czy nawet szkodliwy dla dziecka. Na pewno tak nie jest i wiele zależy od artystycznego poziomu, pomysłowości twórców współczesnej sztuki dla dzieci i młodzieży. Język nowych mediów jedynie ułatwia tworzenie oraz dystrybuowanie treści, czyni je atrakcyjniejszymi wizualnie. Sprzyja również rozwiązaniom prostym czy nawet prostackim w zakresie choćby fabuły i użytych środków artystycznych.W książce Sztuka dziecięca i młodzieżowa a nowe media czytelnik znajdzie interesujące rozważania na temat literatury ujętej w formę elektroniczną, na temat szeroko rozumianej sztuki obrazu (filmu, ilustracji, książki obrazkowej), na temat muzyki i gry komputerowej. Podmiotem scalającym wszystkie zgromadzone w niniejszej książce artykuły jest dziecko - młodsze i starsze - które wciąż potrzebuje kontaktu ze sztuką. Być może nie w pełni świadomie odczuwa, że słuchanie, oglądanie, czytanie, wchodzenie w interakcję z kreacjami światów niewerystycznych i werystycznych jest w życiu ważne i w jakimś sensie kształtujące emocje, wrażliwość, smak estetyczny.Autorzy niniejszej książki, adresowanej do nauczycieli, pedagogów, psychologów, bibliotekarzy, postawili sobie także praktyczne zadanie, by wskazać czytelnikowi punkty węzłowe współczesnej sztuki kierowanej do dziecka, by pomagać zorientować się dorosłym w tym, co w niej wartościowe i ważne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej