Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Autor
Graley Sarah
(2)
Hikiert Anna
(2)
Monster Sfé R
(2)
Purenins Stef
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Cash Hilarie
(1)
Dashner James
(1)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(1)
Feibel Thomas
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kruszyńska Elżbieta
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Lisowski Rafał
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Malinow Anna
(1)
McDaniel Kim
(1)
Nurczyńska-Fidelska Ewelina
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Szwagrzyk Aleksandra
(1)
Wróblewski Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(1268)
Powieść polska
(1057)
Dziecko
(389)
II wojna światowa
(383)
Rodzina
(349)
Gry komputerowe
(-)
Powieść angielska
(334)
Tajemnica
(302)
Fantastyka
(287)
Kryminał
(278)
Boże Narodzenie
(250)
Kobieta
(234)
Psychologia
(224)
Humor
(221)
Biografie
(208)
Śledztwo i dochodzenie
(200)
Polska
(191)
Zabójstwo
(191)
Małżeństwo
(188)
Romans
(187)
Sekrety rodzinne
(173)
Wychowanie
(165)
Zwierzęta
(153)
Bajka
(152)
Osoby zaginione
(151)
Powieść sensacyjna
(148)
Przedsiębiorstwo
(148)
Przyjaźń
(146)
Młodzież
(144)
Trudne sytuacje życiowe
(144)
Wielkopolska
(144)
Policjanci
(140)
Polityka
(139)
Arystokracja
(130)
Thriller
(130)
Literatura dziecięca
(128)
Rodzeństwo
(128)
Relacje międzyludzkie
(127)
Powieść obyczajowa
(126)
Kultura
(125)
Osobowość
(124)
Praca
(124)
Literatura polska
(122)
Żydzi
(122)
Seryjni zabójcy
(121)
Wybory życiowe
(120)
Przestępczość zorganizowana
(118)
Unia Europejska
(117)
Podróże
(115)
Czasopisma regionalne
(113)
Filozofia
(113)
Nastolatki
(113)
Zarządzanie
(112)
Matki i córki
(110)
Książka mówiona
(109)
Poezja polska
(107)
Życie codzienne
(105)
PRL
(104)
Czytanie wrażeniowe
(103)
Społeczeństwo
(103)
Uczucia
(102)
Przemoc
(101)
Historia
(97)
Literatura
(96)
Terroryzm
(96)
Dziennikarze
(95)
Marketing
(95)
Powieść szwedzka
(95)
Powieść francuska
(94)
Szkoła
(94)
Emocje
(93)
Pisarze
(92)
Alkoholizm
(91)
Magia
(91)
Powieść niemiecka
(91)
Uzależnienia
(91)
Internet
(88)
Stres
(87)
Zdrada
(87)
Powieść historyczna
(84)
Relacja romantyczna
(83)
Globalizacja
(82)
II wojna światowa (1939-1945)
(82)
Media
(82)
Samotność
(82)
Uczenie się
(82)
Dzieci
(81)
Psychoterapia
(81)
Samorealizacja
(81)
Uprowadzenie
(81)
Socjologia
(80)
Wspomnienia
(80)
Zemsta
(80)
Rozwód
(79)
Język angielski
(77)
Samorząd terytorialny
(77)
Agresja
(76)
Prywatni detektywi
(76)
Nauczyciel
(75)
Niepełnosprawność
(75)
Lęk
(74)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Fantastyka
(3)
Komiks
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, kiedy powiedzieć "dość" i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 F [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M I [lok. czytelnia dziecięca] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MK [lok. czytelnia dziecięca] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gracz Krzysztof Piersa : nick Komputerowy ćpun 2.0. - Wydanie 2 uzupełnione. - Warszawa : Muza, 2021. - 374, [10] stron ; 20 cm.
Ponad trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z gier komputerowych. Dla jednych to chwilowa odskocznia, rozrywka i sposób na odreagowanie codziennych stresów, dla innych - początek problemów. Gdzie leży granica pomiędzy rozrywką a uzależnieniem? Jakie są konsekwencje nadużycia i co najważniejsze - jak poradzić sobie z tym problemem? Krzysztof Piersa sam był uzależniony od gier i zna je wręcz na wylot. Od sześciu lat jako terapeuta uzależnień przemierza Polskę wzdłuż i wszerz, prowadząc zajęcia profilaktyczne. W zebranym materiale opowiada o wszystkim: sporcie elektronicznym, tysiącach złotych wydawanych na mikrotransakcje, ośmiolatkach zarywających noce przed ekranem, a także niezwykłych możliwościach edukacji za pośrednictwem gier. Bo same gry nie są z gruntu ani dobre, ani złe. Mogą stać się piękną i niezwykłą przygodą, jak również okrutną traumą. Wszystko zależy od samego gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka "Sztuka dziecięca i młodzieżowa a nowe media" wyrosła z przekonania jej autorów i redaktorów, że przemiany cywilizacyjne i kulturowe w zakresie technik komunikowania mają istotny wpływ na model czy wzorzec sztuki, w tym również sztuki dla dzieci i młodzieży. Rewolucja informatyczna i dominacja multimediów z jednej strony, z drugiej zaś mniejsza aktywność czytelnicza dorosłych i dzieci skłaniają do refleksji nad tym, co jest naprawdę ważne dla tych i kolejnych pokoleń młodych ludzi. Autorzy niniejszej publikacji zgodnie wychodzą z założenia, że sztuka - literatura, film, muzyka - mają zasadniczy wpływ na postawę i zachowanie dziecka, które dorasta w globalizującym się świecie. Nic zatem nie zwalnia artystów z konieczności dbania o artystyczny i intelektualny poziom tworzonych artefaktów; dotyczy to także zjawisk kultury czy sztuki popularnej, reprezentowanej przez gry komputerowe, przez portale internetowe dedykowane dzieciom. Ocena tego wszystkiego to zadanie nie tylko krytyków sztuki, ale także naukowców, zajmujących się na co dzień wybranymi zjawiskami kultury dziecięcej, w tym przede wszystkim sztuki.Nowe media w niniejszej książce nie są traktowane jako (jedyne) źródło przyczyniające się do spadku czytelnictwa i obniżenia poziomu wielu artefaktów adresowanych do dziecięcego odbiorcy. Niewątpliwie język nowych mediów przekształca język sztuki i poddaje go swoistej „obróbce” technologicznej. Pewne subtelne treści, związane choćby ze sferą duchową, moralną, imaginacyjną, trochę inaczej funkcjonują w przekazie multimedialnym niż w literaturze czy teatrze. Nie znaczy to jednak, że przekaz artystyczny w formie elektronicznej musi być gorszy czy nawet szkodliwy dla dziecka. Na pewno tak nie jest i wiele zależy od artystycznego poziomu, pomysłowości twórców współczesnej sztuki dla dzieci i młodzieży. Język nowych mediów jedynie ułatwia tworzenie oraz dystrybuowanie treści, czyni je atrakcyjniejszymi wizualnie. Sprzyja również rozwiązaniom prostym czy nawet prostackim w zakresie choćby fabuły i użytych środków artystycznych.W książce Sztuka dziecięca i młodzieżowa a nowe media czytelnik znajdzie interesujące rozważania na temat literatury ujętej w formę elektroniczną, na temat szeroko rozumianej sztuki obrazu (filmu, ilustracji, książki obrazkowej), na temat muzyki i gry komputerowej. Podmiotem scalającym wszystkie zgromadzone w niniejszej książce artykuły jest dziecko - młodsze i starsze - które wciąż potrzebuje kontaktu ze sztuką. Być może nie w pełni świadomie odczuwa, że słuchanie, oglądanie, czytanie, wchodzenie w interakcję z kreacjami światów niewerystycznych i werystycznych jest w życiu ważne i w jakimś sensie kształtujące emocje, wrażliwość, smak estetyczny.Autorzy niniejszej książki, adresowanej do nauczycieli, pedagogów, psychologów, bibliotekarzy, postawili sobie także praktyczne zadanie, by wskazać czytelnikowi punkty węzłowe współczesnej sztuki kierowanej do dziecka, by pomagać zorientować się dorosłym w tym, co w niej wartościowe i ważne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej