Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(6)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Fihel Marta
(2)
Komerski Grzegorz
(2)
Doyle Arthur Conan
(1)
Fitzgerald F. Scott (1896-1940)
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Panfil Marek
(1)
Polak Maciej
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Język angielski
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Badania marketingowe
(1)
E-marketing
(1)
Ekonomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Influencer marketing
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Koszt kapitału
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metody wyceny
(1)
Pandemia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Reklama internetowa
(1)
SEO
(1)
Sektor publiczny
(1)
Strony WWW
(1)
Studium przypadku
(1)
Wycena
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Powieść angielska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nowatorski kurs opracowany na podstawie oryginalnego tekstu powieści The Great Gatsby dostarcza rzetelnej wiedzy językowej, wzbogaconej kontekstem kulturowym, podanej w formie ułatwiającej zapamiętywanie słownictwa i struktur gramatycznych. Podręcznik, przygotowany przez doświadczonych metodyków, przeznaczony jest dla uczniów i studentów języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym (FCA, CAE, CPE, TOEFL).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-1/-92=111 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie B2. Tekst powieści podzielony został na krótkie fragmenty, stanowiące dobry szablon lekcyjny. Uwagi na marginesie pomagają przyswoić słownictwo i struktury gramatyczne. Zawarte w książce pytania i ćwiczenia ułatwiają czytanie ze zrozumieniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, przez którą rozumiemy jego zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie zysk księgowy. Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości − od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne. Historia i współczesność skłania do konkluzji, iż wycena jest zarówno teorią (jako jedna z wyjściowych i najważniejszych części Value Based Management),jak i sztuką opartą na doświadczeniu i intuicji wyceniających. Trzeba jednak mieć pełną świadomość, że zastosowanie nawet najlepszych teorii, metod i narzędzi nie musi (zwłaszcza w krótkim okresie) odzwierciedlać rzeczywistej wyceny rynkowej danych aktywów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej