Sorting
Source
Księgozbiór
(6)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Author
Fihel Marta
(2)
Komerski Grzegorz
(2)
Doyle Arthur Conan
(1)
Fitzgerald F. Scott (1896-1940)
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Panfil Marek
(1)
Polak Maciej
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
Język angielski
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Badania marketingowe
(1)
E-marketing
(1)
Ekonomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Influencer marketing
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Koszt kapitału
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metody wyceny
(1)
Pandemia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Reklama internetowa
(1)
SEO
(1)
Sektor publiczny
(1)
Strony WWW
(1)
Studium przypadku
(1)
Wycena
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Podręczniki
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Powieść angielska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Nowatorski kurs opracowany na podstawie oryginalnego tekstu powieści The Great Gatsby dostarcza rzetelnej wiedzy językowej, wzbogaconej kontekstem kulturowym, podanej w formie ułatwiającej zapamiętywanie słownictwa i struktur gramatycznych. Podręcznik, przygotowany przez doświadczonych metodyków, przeznaczony jest dla uczniów i studentów języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym (FCA, CAE, CPE, TOEFL).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 82-1/-92=111 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Książka dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie B2. Tekst powieści podzielony został na krótkie fragmenty, stanowiące dobry szablon lekcyjny. Uwagi na marginesie pomagają przyswoić słownictwo i struktury gramatyczne. Zawarte w książce pytania i ćwiczenia ułatwiają czytanie ze zrozumieniem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 811.111 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Book
In basket
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Book
In basket
Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, przez którą rozumiemy jego zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie zysk księgowy. Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości − od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne. Historia i współczesność skłania do konkluzji, iż wycena jest zarówno teorią (jako jedna z wyjściowych i najważniejszych części Value Based Management),jak i sztuką opartą na doświadczeniu i intuicji wyceniających. Trzeba jednak mieć pełną świadomość, że zastosowanie nawet najlepszych teorii, metod i narzędzi nie musi (zwłaszcza w krótkim okresie) odzwierciedlać rzeczywistej wyceny rynkowej danych aktywów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65/69 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again