29374
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie 3 zmienione - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409,[2] strony : rysunki, tablice ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej