29374
Book
In basket
Każdy rejon Polski ma specyficzną dla siebie atrakcyjność turystyczną. Czasem jest to cisza, dzikość i urok zakątków przyrodniczych, innym razem wielokulturowość etniczna i religijna, a jeszcze innym – nowoczesne wykorzystanie spuścizny dziejów. Są też takie regiony lub miasta, w których historia “gra pierwsze skrzypce”, będąc najważniejszym magnesem dla turystów. Koneserzy sztuki wysokiej, fascynaci historii i fani nowinek technologicznych w kulturze i sztuce – w poszczególnych rejonach Polski mają możliwość znalezienia bez trudu interesujących dla siebie atrakcji. Otwiera to przed branżą turystyczną oraz eventową wiele wyzwań, polegających na przygotowaniu ciekawej oferty wychodzącej naprzeciw nie tylko oczekiwaniom współczesnego turysty, ale też wykorzystującej możliwości najnowszych technologii i osiągnięć nauki. Zarówno produkt turystyczny, jak i kreowanie marki mogą odnieść sukces w oparciu o wykorzystanie lokalnego kodu kulturowego, tradycji oraz historii. Te komponenty, przy zastosowaniu najnowszych technologii i możliwości, jakie daje nam współczesny świat, mogą być doskonałym materiałem dla kreowania marki. Przecież wyjątkowość kodu kulturowego, tradycji i lokalnego dziedzictwa jest magnesem przyciągającym gości tak z dalszych, jak i bliższych zakątków świata.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 91 A/Z [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 129-140.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again